Η βροχή έπεσε εντόνως στην πίστα της Marina Bay περίπου μία ώρα πριν την έναρξη του αγώνα, όμως σταμάτησε εγκαίρως για να στεγνώσει σε μεγάλο βαθμό, επιτρέποντας τη χρήση σλικ ελαστικών.
Στην εκκίνηση, ο Russell έμεινε πρώτος, με τον Verstappen 2ο και τον Norris να ξεπετάγεται από την 5η στην 3η θέση, περνώντας τον Piastri, όμως έφερε ζημιά αριστέρα στην εμπρός πτέρυγα του Βρετανού.
Ο Leclerc ανέβηκε 5ος με τον Antonelli να πέφτει 6ος, ενώ ο Hamilton ήταν 7ος, μπροστά από τους Hadjar, Alonso και Bearman.
Contact between the top-three title protagonists!
Let's take a look at the onboard of the race start from Lando Norris' view ????#F1#SingaporeGPpic.twitter.com/1LZvbQFzCO
— Formula 1 (@F1) October 5, 2025
Ο Piastri παραπονέθηκε λόγω αυτής της επαφής, ψέγοντας τον teammate του στο team radio, την ώρα που ο Norris είχε φτάσει σε απόσταση DRS από τον Verstappen, ο οποίος είχε πλέον απόσταση 2 sec από τον πρωτοπόρο Russell.
Όσο περνούσαν οι γύροι, ο Russell απομακρυνόταν από τον Verstappen που κρατούσε πίσω του τον Norris, ο οποίος ήταν ταχύτερος αλλά δεν υπήρχε ευκαιρία για προσπέρασμα. Άπαντες, πάντως, κοίταζαν πώς να διαχειριστούν τα ελαστικά τους για να πάνε σε 1 pit stop.
Μετά τον 15ο γύρο άρχισαν όλοι να σκέφτονται τη στρατηγική περισσότερο, με τον Norris να εξετάζει την εναλλακτική του undercut ώστε να περάσει τον Verstappen με τη βοήθεια των pit stops, αφού στην πίστα το προσπέρασμα είναι δύσκολο. Πρώτος, όμως, μπήκε ο Verstappen που άλλαξε σε σκληρή γόμα στον 20ο γύρο, αν και άργησε καθώς το pit stop κράτησε 3 sec. Ο Norris υποχρεώθηκε πρακτικά να κάνει μεγαλύτερο stint απ’ αυτό που θα έκανε αν επέλεγε το undercut, γράφοντας καλύτερους χρόνους αφού πια είχε καθαρό αέρα μπροστά του.
Ο Leclerc ακολούθησε στα pits στον 22ο γύρο, για να καλύψει την επειλή του Antonelli, όμως έπεσε πίσω από τον Hulkenberg και έτσι έχασε χρόνο μέχρι να τον περάσει.
Η επιλογή αυτή έδωσε μετά το ελεύθερο στη McLaren να πάει πιο αργά τα δικά της pit stop, την ώρα που ο Hamilton άλλαζε σε σκληρά ελαστικά στον 25ο γύρο, δίνοντας καθαρό αέρα στον Verstappen.
Έναν γύρο αργότερα ήταν κι η ώρα του Russell να αλλάξει σε σκληρά ελαστικά, πέφτοντας 3ος πίσω από τις δύο McLaren, ενώ το ίδιο έπραξε κι ο Antonelli στο διπλό pit stop της Mercedes.
Οι Βρετανοί, όμως, δεν έμειναν για πολύ στην πίστα, καθώς ο Norris μπήκε στιν 27ο κι ο Piastri στον 28ο γύρο. Ως εκ τούτου, μετά τα pit stops, η δεκάδα διαμορφώθηκε με τον Russell πρώτο, τους Verstappen και Norris να ακολουθούν, τον Piastri να έχει ένα αργό pit stop αλλά να μένει 4ος, και τους Leclerc, Antonelli, Hamilton, Lawson, Stroll και Ocon να ακολουθούν, αν και οι τρεις τελευταίοι δεν είχαν ακόμα αλλάξει ελαστικά.
LAP 27/62
It's a slow stop for Oscar Piastri, stopped for 5.2 seconds ??
Norris pitted from the race lead the lap before, followed by Piastri a lap later! ??#F1#SingaporeGPpic.twitter.com/tXQHC9LpfH
— Formula 1 (@F1) October 5, 2025
Ο Verstappen άρχισε να μειώνει τη διαφορά από τον Russell, όμως ένα μικρό λάθος τον έριξε ξανά κοντά στα 5 sec μακριά από τον πρωτοπόρο, όσο ο Norris έμενε στα 2 sec από τον 4κις πρωταθλητή. Και με τον Ολλανδό να έχει πρόβλημα κατά την επιβράδυνση, χάνοντας την ισορροπία της Red Bull του, έχασε πλήρως την επαφή με τον Russell, και έπρεπε να κοιτάζει τους καθρέφτες του για τον Norris.
Στον 47ο γύρο, ο Norris ήταν πια στον διαχύτη του Verstappen, καθώς περνούσαν οδηγούς με μπλε σημαίες, όμως και πάλι δεν έβρισκε την ευκαιρία του να επιχειρήσει το προσπέρασμα στον αντίπαλό του. Ο οδηγός της McLaren πάλεψε, όμως δεν κατάφερε να περάσει, κι έτσι τερμάτισε 3ος.
Πιο πίσω, ο Antonelli κατάφερε να περάσει τον Leclerc για την 5η θέση, σε μία μάχη που κρατούσε απ’ την αρχή του αγώνα.
Μπροστά, ο Russell έπαιρνε άνετα πρώτος την καρώ σημαία, για δεύτερη φορά φέτος, 5η στην καριέρα του και πρώτη στη Σιγκαπούρη, φέρνοντας ξανά τη Mercedes στην κορυφή στη συγκεκριμένη πίστα από το 2018.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η «ακραία» Lamborghini Revuelto του Esteban Ocon διά χειρός Mansory (photos)
Από τα καλλιστεία και τα ριάλιτι στο τιμόνι της FIA - Η νέα υποψήφια για την προεδρία (photos)
F1: Η FIA αυξάνει το όριο στους προϋπολογισμούς - Το ειδικό καθεστώς για την Audi